ویژگی های رهبری خود را توسعه دهید

مدیر در نقش کوچ

قبلاً در مورد مدیر در نقش کوچ برای این آموزش که برای رهبران و مدیران در نظر گرفته شده صحبت می کردیم. امروز ما از “رهبر طبیعی” صحبت می کنیم، زیرا بهتر با آنچه که این آموزش اجازه می دهد در شرکت کننده ایجاد شود، مطابقت دارد. بیش از صلاحیت های کوچینگ، این پاسچر است که مهارت های نرم را توسعه می دهد. بدانید که چگونه به خود گوش دهید برای گوش دادن و شنیده شدن. و این پاسچر ستونی از هوش جمعی است، و چگونه می توان “قدرت را برای” بیش از “قدرت بر” در روابط با دیگران ایجاد کرد. عملکرد و سلامتی و خوشی را در محل کار با ایجاد یک سبک مدیریتی قاطع تر تنظیم کنید و به مدیران و کارمندان این امکان را بدهید که احترام بیشتری در ارتباطات بین فردی خود داشته باشند.

اهداف آموزش

داشتن تأثیر بسزایی در مدیریت تغییر با ادغام صلاحیت های کوچ در مدیر، با ایجاد شرایط برای همکاری بهتر در تیم ها.

توسعه رهبری تیم های خود در پروژه های پیچیده از طریق بهبود صلاحیت های گوش کردن فعال، توسعه حضور با دیگران، ایجاد یک زبان مشترک بین تیم های شما.

چالش توسعه یک هوش جمعی هماهنگ است، یعنی با اعضای خود و محیط آن هماهنگ باشید ، بدون این که با ماهیت خود بازی کنید.

نکات برجسته آموزش

ادغام صلاحیت ها و مهارت های نرم کوچ در مدیریت.

درک جنبه های مختلف عملکردهای مدیر و کوچ.

بهینه سازی پتانسیل خود ، به دست آوردن چابکی و کارایی.

ایجاد یک محیط تحریک کننده برای همکاری بهتر و توسعه پتانسیل کارمندان.

تبدیل شکافهای نسلی و فرهنگی به منابع.

تشویق استقلال و توانمندسازی.

طراحی اقدامات جدید.

مزایای آموزش

روش تدریس فعال.

جای زیاد برای تمرین و تجربه برای ادغام دانش.

تدریس حضوری یا مجازی.

تدریس قابل انعطاف با توجه به شرایط و نیازهای سازمانها.

مدرسان کوچ حرفه ای دارای مجوز ICF و حرفه کوچینگ را انجام می دهند.

برنامه آموزشی

  •  ادغام صلاحیت های کوچ در مدیریت خود.
  •  درک دو “کلاه” کوچ و مدیر.
  •  بهینه سازی پتانسیل رهبر قاطع با توسعه صلاحیت های گوش کردن و کیفیت های ارتباطی خود.
  •  توسعه چارچوبی برای ارتقا همکاری.
  •  رابطه با کارمند، چگونگی ایجاد جو اعتماد و احترام.
  •  توسعه صلاحیت های پرسشگری.
  •  تسهیل یادگیری و موفقیت.

دوره و برنامه های آموزش

 برنامه متناسب برای سازمان شما.
 ۳ تا ۱۰ روز.
 تدریس متناسب با توجه به صلاحیت های موجود و نیازهای خاص سازمانها.
مخاطبین : روسا – مدیران – مدرسان – منابع انسانی – مدیر آموزش سازمان.
روند تدریس : یک آموزش عالی و عملی ، مبتنی بر تمرین و آزمایش.
فرم آموزش فرم آموزش: خارجی یا داخلی.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع می باشد!

دانش آموز ریاضی

کلاس هشتم

کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی قرار گیرد.
دانشجوی کامپیوتر

سال آخر دانشگاه

معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است.
دانشجوی ادبیات

سال اول دانشگاه